۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۱۷۲۴۲
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای مطرح کرد؛

اصلاح ساختار قوه قضاییه به زودی | حرکت قوه قضاییه در جهت تحقق عدالت است

اصلاح ساختار قوه قضاییه به زودی | حرکت قوه قضاییه در جهت تحقق عدالت است
معاون اول قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه مصمم است که در گام دوم انقلاب در جهت تحقق عدالت و عدالت در توزیع امکانات حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌‌ای، معاون اول قوه قضاییه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به طور نسبی وضعیت رسیدگی به پرونده‌های استان خوب است اما باید بهتر شود.

وی گفت: برخی از مشکلاتی هم که در استان وجود دارد باید با کمک مردم حل شود؛ عمده پرونده‌های این استان موادمخدر است که البته بسیاری از متهمان موادمخدر در استان نیز غیربومی هستند.

معاون اول قوه قضاییه افزود: بسیاری از پرونده‌های دیگر خراسان جنوبی نیز مربوط به تصادفات و مسائل خانوادگی است اما خراسان جنوبی استان با کمترین میزان جرائم خشن است.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای تصریح کرد: قوه قضاییه مصمم است که در گام دوم انقلاب در جهت تحقق عدالت و عدالت در توزیع امکانات حرکت کند و با کسانی که به دنبال سوءاستفاده و دور زدن قانون و انباشت ثروت هستند برخورد کند.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌هایی که دشمنان از سال گذشته تشدید کردند و بر معیشت مردم فشار وارد کرده و برخی در زمین دشمن بازی کردند از مقام معظم رهبری اجازه گرفته شده که فراتر از برخی قوانین دست و پاگیر عمل کنیم بنابراین پرونده‌ها با قدرت بیشتری رسیدگی و محاکمه‌ها انجام می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تسریع و بدون تبعیض در رسیدگی پرونده‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز فضای مسمومی از طریق فضای مجازی ایجاد شده و برخی مسائل در این فضا مطرح می‌شود و دروغ‌های زیادی پمپاژ می‌کنند لذا مردم توجه کنند که اخبار را از طریق فضای مجازی و از مراجع رسمی دنبال کنند تا حق و باطل با هم قاطی نشود و آبروی کسی نرود.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای اظهار کرد: اصلاح ساختار قوه قضاییه هنوز نهایی نشده اما شاید برخی معاونت‌ها ادغام شوند و هر زمانی که نهایی شد ابلاغ می‌شود./9314/پ203/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
هادی رحیمی
ارسال نظرات